Pazar , 23 Eylül 2018
En Çok Beğenilenler

Aylık Arşiv: Ağustos 2018

baldızım nilayı sikiyorum

Kayınpederlere yatılı gittiğimizde baldızım Nilayın o beni azdıran götünü gördükten sonra birdaha unutamaz olmuştum. Nezaman aklıma gelse sikim kalkıyor ve baldızımın götünü sikme fantazileri kuruyordum. Evet, ne yapıp edip baldızın götünü mutlaka sikmem lazımdı. Fakat aradığım fırsat birtürlü elime geçmiyordu. Baldızıma Üniversitede derslerinde çok başarılı olduğu için Fransadan özel bir kuruluşun bursunu teklif etmişler. Baldız da kay ınpederlerle konuştuktan sonra ... Devamını Oku »

evde grup sex yaptık

ben ece 25 yaşındayım yaşadıklarım ben 16 yaşımdayken başladı o zamanlar abim 20 annem ise 40 yaşındaydı. ben herzamanki gibi okuldan eve gelmiştim odama geçiyordumki annemi gördüm banyonun kapı deliğinden bakıyordu şaşırmıştım anne ne yapıyorsun dedim.kızarak git odana dedi merak etmiştim ama odama gittim ama aklım takılmıştı tekrar gittim gizlice baktım annem delikten bakarken elini amına sürtüyordu kafam iyice karışmıştı ... Devamını Oku »

taş gibi türbanlı bacımla sikiştim

ben serif 1.75 boylarında 60 65 kilo civarında 18 yaşında biriyim sex hikayem ablamla ama ablamı size tanıtmayacağım oda 1.70 boyunda 95 65 95 vücutta türbanlı bi taş çalışmıyor sadece evde onunla beraber alışverişe gitmiştik ve otobüse bindik ablamın üstünde pardesü olduğu için içinde ne vardı bilmiyordum neyse arkalara doğru geçmiştik ki bi adam ablama pantolununu dayadı ve zevk almya ... Devamını Oku »

merveyi baştan çıkardım

Herkese merhaba adım merve şu anda 18 yaşındayım ve bundan 10 sene öncesinden beri yaşadıklarımı paylaşmak istedim anaokuluna giderken devamlı cinsel organlarımızı birbirimize gösterirdik çocuklarla ve daha 5 veya 6 yaşındaydık. Daha sora ilkokula başladığım sene annem beni komşuya götürdü komşunun bir oğlu vardı üniversite bitmiş işsizdi ve devamlı bilgisayar başındaydı. Annem hadi berke abinin yanına git otur kucağına uslu ... Devamını Oku »

kremleyip iyice siktim

Slm iyi günler ben Murat gerçek ismim değil yengemin ismide Okşan gerçek ismi değil ben yengemi daha 10 yaşında filan fark etmiştim bir ara her gün 31 çekerdim yengemde böyle konuları konuşur çekinmez yani yeni sünnet olduğumda sikime bakmak isterdi sürekli bende salak gibi saklardım şimdiki aklım olsa direkt çıkartıp gösterirdim bu arada unuttu ben 22 yengem 50 yaşında 50 ... Devamını Oku »

azgın teyzem beni istiyormuş

merhaba ben 25 yaşında adım can takma ismim 4 kişil bir aileyiz ve en küçüğüyüm üniversiyeti yeni bitirdim ve iş bakıyordum annem babam ve abim çalışırlar gündüzleri bir tek evde ben olurum yani teyzemlerde bize yakın yerde oturuyorlar yürüyerek 5 dakka mesafede oturuyorlar kendisi 55 yaşında 165 boylarında 80kilo tahmini 3 çoçuğu var ve evli neyse bir gün evde oturuyorum ... Devamını Oku »